قيمت ميلگرد آلياژي | كيان متال برترين توليدكننده ميلگرد آلياژي

ميلگرد آلياژي يك نوع مواد فلزي است كه از تركيبات مختلف فلزات ساخته‌شده است. اين نوع ميلگرد معمولاً شامل آهن، كروم، نيكل، موليبدن، واناديوم و ساير فلزات است كه با هم تركيب شده‌اند. مقاومت بالاي اين نوع ميلگرد به دليل وجود آلياژهاي مختلف در آن است. براي دريافت قيمت ميلگرد آلياژي مي‌توانيد با شماره‌هاي درج‌شده در صفحه تماس با ما در ارتباط باشيد و يا با شماره 09127958320 تماس بگيريد. خريد با پاينترين قيمت ميلگرد آلياژي  در كنار كيفيت بالا را با كيان متال تجربه كنيد.

ميلگرد آلياژي براي استفاده در صنايع مختلف مانند خودروسازي، ساختمان، صنايع دريايي، صنايع هوايي و صنايع نفت و گاز استفاده مي‌شود. اين نوع ميلگرد به دليل مقاومت بالا در برابر خوردگي، سايش و ضربه، بسيار محبوب است.

 

قيمت ميلگرد آلياژي - گروه كيان متال

 

مزاياي ديگر ميلگرد آلياژي عبارت‌اند از:

    مقاومت بالا در برابر دما و فشار

    قابليت شكل‌دهي بالا

    مقاومت بالا در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي

    مقاومت بالا در برابر خوردگي تناوبي

    قابليت جوشكاري و قطعه‌بندي به‌راحتي

 

از ديگر مزاياي ميلگرد آلياژي مي‌توان به قابليت استفاده در شرايط سخت و خشك، مقاومت بالا در برابر اشعه UV و قابليت استفاده در شرايط عملياتي سخت اشاره كرد.

 

در كل، ميلگرد آلياژي يك نوع فولاد با مقاومت بالا و خصوصيات فيزيكي و شيميايي عالي است كه در صنايع مختلف مورداستفاده قرار مي‌گيرد. اين نوع مواد فلزي به دليل مزاياي بسيار زياد، پرطرفدار است و در اكثر صنايع به‌صورت گسترده استفاده مي‌شود.

 

انواع قيمت ميلگرد آلياژي
قيمت ميلگرد آلياژي به نوع آن بستگي دارد. انواع ميلگرد آلياژي شامل:

·         ميلگرد آلياژي استيل: اين نوع ميلگرد شامل آهن، كروم، نيكل و موليبدن است و براي استفاده در صنايع خودروسازي، صنايع هوايي و صنايع نفت و گاز مناسب است.

·         ميلگرد آلياژي آلومينيوم: اين نوع ميلگرد شامل آلومينيوم، مس، سيليسيم و منگنز است و براي استفاده در صنايع هوايي، خودروسازي و صنايع دريايي مناسب است.

·         ميلگرد آلياژي تيتانيوم: اين نوع ميلگرد شامل تيتانيوم، آلومينيوم و واناديوم است و براي استفاده در صنايع هوايي، خودروسازي و صنايع فضايي مناسب است.

·         ميلگرد آلياژي مس: اين نوع ميلگرد شامل مس، روي، سرب و فسفر است و براي استفاده در صنايع الكترونيك، خودروسازي و صنايع ساختماني مناسب است.

·         ميلگرد آلياژي نيكل: اين نوع ميلگرد شامل نيكل، كروم و آهن است و براي استفاده در صنايع هوايي، خودروسازي و صنايع نفت و گاز مناسب است.

 

هر يك از اين انواع ميلگرد آلياژي به دليل تركيبات مختلف فلزات در آن‌ها، خصوصيات فيزيكي و شيميايي مختلفي دارند و در صنايع مختلف استفاده مي‌شوند.

قيمت ميلگرد آلياژي -كارخانه كيان متال

گروه صنعتي كيان متال متخصص انواع فولادهاي آلياژي Ck45, Ck60, CKbp, VCN, 70CR2, MO40, 5SP, 3SP, ST37, ST52

 

·         آلياژ CK45 يكي از آلياژهاي فولادي است كه شامل آهن، كربن و سيليسيوم است. اين آلياژ داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي و سايش است و براي استفاده در صنايع خودروسازي، صنايع ساختماني و صنايع ماشين‌آلات مناسب است. همچنين، اين آلياژ به دليل مقاومت بالاي خود در برابر تغييرات دما و فشار، در صنايع نفت و گاز نيز به كار مي‌رود.

·         آلياژ Mo40 يكي از آلياژهاي فولادي است كه شامل آهن، كربن، موليبدن و ساير عناصر مانند كروم و نيكل است. اين آلياژ داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي، سايش و خستگي است و براي استفاده در صنايع خودروسازي، صنايع ساختماني، صنايع دريايي و صنايع نفت و گاز مناسب است. همچنين، اين آلياژ به دليل مقاومت بالاي خود در برابر تغييرات دما و فشار، در صنايع هوافضا نيز به كار مي‌رود.

·         آلياژ 5sp نوعي آلياژ فولادي است كه شامل آهن، كربن، مس، نيكل و كروم است. اين آلياژ داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي، سايش و خستگي است و براي استفاده در صنايع خودروسازي، صنايع ساختماني، صنايع دريايي و صنايع نفت و گاز مناسب است. همچنين، اين آلياژ به دليل مقاومت بالاي خود در برابر تغييرات دما و فشار، در صنايع هوافضا نيز به كار مي‌رود. از جمله مزاياي اين آلياژ مي‌توان به مقاومت بالاي آن در برابر اكسيداسيون، مقاومت بالاي آن در برابر حرارت و خوردگي، قابليت جوشكاري و قابليت پردازش حرارتي آن اشاره كرد.

 

·         ميلگردهاي M040 , CK45، 5SP وانواع ميگرد هاي آلياژي، ميلگرد هاي پوليشي و سنگ خورده ، با بالاترين كيفيت و دقت در گروه صنعتي كيان متال توليد و به بازار عرضه مي‌گردد. در راستاي اهميت موفقيت و توسعه كسب و كار مشتري، تمامي مراحل و اصول فني ساخت مطابق استاندارهاي ايراني و جهاني رعايت گرديده تا همواره محصولات با كيفيت و كم نقص توليد شود.

 

گروه صنعتي كيان متال پتانسيل اين را دارد كه نياز تمام صنايع و مشاغل را نسبت به ميلگردهاي آلياژي در انواع گريدهاي مختلف را تامين كند. توليد با كيفيت محصول با پيشرفته‌ترين دستگاه‌هاي روز دنيا از ديگر مزاياي كيان متال مي‌باشد.

 

كيفيت و قيمت ميلگرد آلياژي به چه عواملي بستگي دارد؟
 

كيفيت ميلگرد آلياژي به عوامل مختلفي بستگي دارد، ازجمله:

·         تركيب شيميايي آلياژ: تركيب شيميايي صحيح و دقيق آلياژ مي‌تواند به كاهش خوردگي، سايش و خستگي ميلگرد كمك كند.

·         روش توليد: روش توليد ميلگرد آلياژ نيز بر كيفيت آن تأثير مي‌گذارد. فرآيند توليد بايد به‌گونه‌اي باشد كه تمام عوامل شيميايي و فيزيكي در آن به بهترين شكل ممكن حفظ شود.

·         اندازه و شكل ميلگرد: اندازه و شكل ميلگرد نيز بر كيفيت آن تأثير مي‌گذارد. مثلاً، ميلگردهاي با قطر بزرگ‌تر معمولاً داراي مقاومت بالاتر هستند.

·         روش‌هاي پردازش حرارتي: روش‌هاي پردازش حرارتي مي‌تواند به كاهش خستگي و افزايش مقاومت ميلگرد آلياژ كمك كند.

·         شرايط نگهداري: شرايط نگهداري ميلگرد آلياژ نيز بر كيفيت آن تأثير دارد. مثلاً، نگهداري در محيط‌هاي خشك و بدون رطوبت مي‌تواند به جلوگيري از خوردگي و زنگ‌زدگي ميلگرد كمك كند.

 

 

ü      براي مطالعه ادامه اين مطلب به سايت گروه صنعتي كيان متال مراجعه نماييد.

ادامه مطلب قيمت ميلگرد آلياژي: 

https://b2n.ir/m74232

 

 

 

از طريق اينستاگرام، تلگرام و واتسآپ نيز ميتوانيد سفارش خود را ثبت كنيد.

پيشاپيش از صبر و بردباري شما سپاسگذاريم

شماره هاي تماس مجموعه:

تلفن تماس: 36466097-021

📞 تلفكس: 36466097-021

📱تلفن همراه: 09127958320 (مهندس شكوهي)

📌 آدرس: تهران.بزرگراه امام رضا.خاتون آباد.انتهاي خيابان شهيد رجايي.پلاك 10

گروه صنعتي كيان متال

توليد كننده انواع ميگرد هاي آلياژي، ميلگرد هاي پوليشي و سنگ خورده ، با بالاترين كيفيت و دقت.

فروش انواع فولادهاي آلياژي تخصص ماست.

 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

مجموعه فروديزاين | ساخت انواع مبلمان سفارشي با بالاترين كيفيت

كمي بيشتر ما را بشناسيد تا آسوده تر از ما خريد كنيد…

من فروديزاين هستم متولد پاييز ۱۳۹۶

حالا ميدونيد فرو يعني چي؟

فرو در لاتين به معني گرفته‌شده از فلزه. شايد براتون جالب باشه كه بدونيد تو يه روز پاييزي ايدهٔ به وجود اومدن من به يه تصميم قطعي تبديل شد و خانم و آقاي جعفري كلي براي پيدا كردن اسم من تحقيق كردن و به خاطر جنس سازه محصولاتي كه قصد توليدش رو داشتن اسم من رو فروديزاين گذاشتن. زمان شروع كار من خيلي كوچيك بودم. اونقدري كه تو هر زمينهٔ توليد، كلي آزمون و خطا داشتيم ولي خانم و آقاي جعفري هيچ‌وقت پا پس نمي‌كشيدن و از اصلاح خطاهاشون كلي كيف مي‌كردن. حالا ما در كنار هم به يك مجموعه بزرگ تبديل شديم كه تونستيم علاوه بر خودمان، تعداد زيادي از ماهرترين و متخصص‌ترين افراد را دور هم جمع كنيم تا محصول سفارشي شما را با بالاترين كيفيت و زيباترين شكل توليد كنيم.

تا حدي پيشرفت كرديم كه الآن هر كسي كه به دنبال ساخت مبلمان سفارشي و باكيفيت هست اسم من يعني فروديزاين رو ميشناسه. البته ما در اين مجموعه فقط در زمينه توليد مبلمان فعاليت نداريم بلكه تو كلي زمينه‌هاي ديگه محصولات با كيفيت و درجه يك توليد و به بازار عرضه مي‌كنيم. اگر بخوام فقط چند مورد براي شما عزيزان نام ببرم بايد به انواع مبلمان، سرويس خواب، سرويس غذاخوري، صندلي، ميز، ويترين، كمد، اكسسوري و خيلي موارد ديگه اشاره كنم…

 

همه ميدانيم كه خريد مبل به صورت اينترنتي هميشه چالش‌هاي زيادي براي مشتريان و فروشگاه‌هاي آنلاين مبل داشته كه حل آن‌ها نيازمند مطالعه و تحقيق دقيق در زمينه بازار مبل، رفتار مشتريان هنگام خريد مبل، چه به صورت آنلاين و چه خريد حضوري، و البته آشنايي كامل با اين صنعت و توليد و فروش مبل است. من و خانم و آقاي جعفري به راحتي با مشاوره‌هاي تخصصي قبل از سفارش و خريد شما تا حد زيادي خيال شما را از خريد سرويس موردنظرتان آسوده مي‌كنيم. بااين‌حال ما حتي امكان اين را براي شما فراهم كرديم تا تصوير سه‌بعدي محصولتان را قبل از ساخت ببينيد. حتي در زمان ساخت محصولتان، با هماهنگي قبلي، امكان بازديد از مراحل ساخت براتون كاملاً وجود داره. با اين كار هم خيالتان از كيفيت ساخت آسوده ميشه و هم عيب و ايرادات احتمالي به كمك خودتان برطرف خواهد شد.

با خريد مستقيم سرويس مبلمان از من يعني فروديزاين، به جرات ميتونم بگم كه بالاترين كيفيت و پايين‌ترين قيمت را تجربه مي‌كنيد. چون مهندس جعفري با حذف واسطه‌ها اين امكان را براي مشتريان فراهم كرده تا تجربه خوب خريد از درب توليدي را داشته باشند. علاوه بر اين مساحت توليدي ما آن‌قدر بزرگ هست كه تونستيم بسياري از كارها را در داخل توليدي با نيروي كار متخصص انجام بديم و هزينه‌هاي جانبي ساخت سرويس شما را بسيار كاهش بديم.

ما با تلاش و پشتكار تيمي، مسير پيشرفت رو به سمت صنعتي شدن پيش گرفتيم و از يك تيم كوچك به يك مجموعه صنعتي بزرگ تبديل شديم. به‌طوري‌كه امروز، مجموعه فروديزاين به عنوان يكي از برندهاي مطرح توليدكننده مبلمان خانگي و اداري در كشور شناخته مي‌شه. البته همكاران ما در فروديزاين در زمينه طراحي كابينت با بهترين كيفيت و طرح پيشنهادي شما، طراحي داخلي منازل، طراحي فضاي كار و حتي طراحي و ساخت دكوراسيون رستوران‌ها و …. فعاليت مي‌كنند.

ما در فروديزاين معتقديم خانواده ايراني شايسته بهترين‌هاست. پس از بهترين مواد اوليه موجود در بازار در تمام توليدات خود استفاده مي‌كنيم تا محصولي باكيفيت و درجه‌يك در اختيار شما قرار دهيم و در طي اين سال‌ها همواره به حمايت شما از توليدكننده ايراني افتخار كرده‌ايم. داستان ما به اينجا ختم نميشه و اين تازه شروع ماجراست…

 

خدمات ما در فروديزاين
ما در فروديزاين به صورت حرفه اي در زمينه طراحي و ساخت انواع مبلمان، سرويس خواب، سرويس غذاخوري، صندلي، ميز، ويترين، كمد، اكسسوري و خيلي موارد ديگه فعاليت مي كنيم...

·         فروديزاين طراح و توليد كننده انواع مبلمان و ميزهاي خاص و مدرن با تضمين كيفيت متريال و ساخت مي باشد. شما در فروديزاين امكان سفارش هر محصولي كه ميپسنديد را داريد. فقط كافيست عكس محصول مورد نظر را براي ما ارسال كنيد. به همين راحتي مي توانيد محيط رويايي خود را بسازيد.

·         در فروديزاين امكان طراحي و تجهيز محيط هاي غير خانگي وجود دارد. فروديزاين آماده توليد محصولات مناسب براي ادارات، رستوران ها، مراكز پزشكي، سالن هاي زيبايي و .. با تضمين كيفيت متريال و ساخت مي باشد.

·         امكان طراحي و تجهيز مستر روم (اتاق خواب) و كلوزت روم (اتاق لباس) در فروديزاين با تضمين كيفيت متريال و ساخت وجود دارد.

·         فروديزاين طراح و مجري انواع كابينت، ميز بار، ميز كانتر و ... مناسب با هر سبك دكوراسيون و هر سليقه مي باشد.

 

 

شما عزيزان مي توانيد عضو صفحه اينستاگرام ما شويد و از جديدترين محصولات ما ديدن نماييد.

شماره هاي تماس:

09121951129

 09122393306

آدرس: چهاردانگه، شهرك صنعتي سهند، سهند هشتم، ك دوم، پ 4/809.

 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]