اميران ماشين صنعت - ساخت ماشين آلات صنعت سيم و كابل 09126305474

شركت اميران ماشين صنعت كار خود را به صورت غير رسمي از سال ۹۶، در عرصه توليد ماشين آلات سيم و كابل آغاز نموده و با به كارگيري نيروي كار و مهندسين جوان،مجرب، خلاق، ايده پرداز و با اتكا به نرم افزارهاي طراحي دقيق روز دنيا و محاسبات دقيق و مهندسي كار خود را گسترش داده. ما برآنيم تا همواره محصولاتي با كيفيت، دقيق و در خور مشتريان شريف و محترم خود توليد كنيم. اميران ماشين صنعت از سال ۱۴۰۱ به صورت رسمي و مستقل شروع به فعاليت رسمي و با شماره ثبت ۶۰۱۷۳۶ نموده و فعاليت اين شركت همچنان پر قدرت ادامه دارد. اميد است با تلاش و پشتكار بي وقفه روز افزون مهندسين و تكنسين هاي اين شركت به قله هاي مرتفع موفقيت دست يابيم و نيرويي پشتيبان و موثر براي صنعت توليد سيم و كابل اين كشور باشيم.
مهندس طاهر حيدري از سال ۱۳۹۱، فعاليت خود را در زمينه ساخت ماشين‌آلات CNC دو و سه محور جوش و برش ادامه داده. در سال ۱۳۹۴، با همكاري با يك دوست و همكار قديمي، به توليد قطعات و ماشين‌آلات صنعت سيم و كابل پرداخته است.

در سال ۱۳۹۸، مجوز و پروانه تاسيس و توليد خود را از سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سمنان دريافت كرده و در زمينه توليد كابل‌هاي تخصصي فعاليت خود را گسترش داده است. به همراه توليد، به بهبود ماشين‌آلات توليد سيم و كابل و ارتقاء كيفيت آن‌ها نيز پرداخته است.

پس از گذراندن دوره‌هاي طراحي و ماشين‌كاري CNC و مسلط شدن بر نرم‌افزارهاي كتيا و اتوكد، دانش ساخت خود را ارتقاء داده. از سال ۱۴۰۱، با ثبت شركت اميران صنعت با شماره ثبت ۳۸۰۰ به صورت رسمي و تمام‌ وقت در اين حرفه فعاليت مي‌كند.

 

اكسترودر هاي اختصاصي اميران ماشين
طراحي و ساخت اكسترودر هاي اسپيد
اميران ماشين اقدام به طراحي و ساخت اكسترودر هاي توليد و روكش به صورت هاي اسپيد با سرعت و كيفيت بالا جهت بالا بردن متراژ توليد و كيفيت محصول خروجي به صورت دائم و رقابتي كرده است.

طراحي و ساخت اكسترودر فوم
شركت اميران ماشين موفق به طراحي و ساخت اكسترودرفوم به همراه تزريق گاز ازت براي محصولي با كيفيت و سرعت بالا براي توليد زيره ي كابل آنتن، RG59 و تركيبي و زيره هاي كابل شبكه CAT7 در سال 1396 و با همكاري دوستان در اين زمينه شد.
همچنين از ديگر دستگاه هاي اكسترودرهاي توليد براي زيره و روكش pvc و زير و روكش هاي پلي اتلين از سايز 40 الي 120 مي باشد كه استفاده از بهترين متريال روز بازار در دستور كار خود است.

ضمانت كيفيت محصولات اميران ماشين صنعت
براي ساخت دستگاه سينگل توئيست تنها از متريال درجه يك و با كيفيت استفاده مي شود. موتورها ، سنسورها، كابلها، صفحه نمايش و كليه لوازم برقي از بهترين هاي بازار داخل، به جهت پيشپ بيني براي تعميرات و يا تعويض قطعات مصرفي جهت رفع مشكلات احتمالي، و همچنين استفاده از متريال درجه يك براي مكانيك دستگاه اهم از آهن آلات شاسي كه تماما از فولاد مباركه اصفهان و ديگر مواد از بهترين هاي بازار مي باشند.

در ضمن كليه دستگاه هاي ساخت اميران ماشين داراي ضمانتنامه كتبي 18 ماهه مي باشند.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

پخش ظروف يكبار مصرف نورا پلاستيك 09124118207

با كمال خرسندي به شما فروشگاه پخش عمده محصولات پلاستيكي يكبار مصرف "نورا پلاستيك" را معرفي مي‌كنيم. ما افتخار داريم كه محصولات با كيفيت بالا و قيمت‌هاي مناسب را به تمام مصرف كنندگان در سراسر ايران و همچنين كشور هاي همسايه ارائه مي‌دهيم. همه محصولات با قيمت كارخانه و شرايط فروش ويژه به صورت عمده به شما ارائه مي‌شوند.

 

پخش ظروف و لوازم يكبارمصرف نورا پلاستيك با سال‌ها تجربه در فروش عمده و خرده محصولات يكبارمصرف پلاستيكي و پلاسكو در تهران و تمام شهرهاي ايران، به منظور گسترش فعاليت، اقدام به فروش اينترنتي اجناس يكبار مصرف، محصولات بهداشتي، انواع سفره يكبار مصرف، ظروف فريزري، انواع كيسه و نايلون، قاشق و چنگال يكبارمصرف و … كرده است.

ما در نورا پلاستيك تعهد داريم كه محصولات ما از بهترين مواد اوليه تهيه شده و با استفاده از تكنولوژي روز دنيا توليد مي‌شوند. از سطح كيفيت بالاي محصولات گرفته تا جزئيات طراحي، همه چيز به دقت بررسي مي‌شود. قيمت‌هاي ما هميشه به عنوان قيمت كارخانه اعلام مي‌شود و با شرايط فروش ويژه‌اي كه ارائه مي‌دهيم، شما مي‌توانيد از بهترين مزايا بهره‌مند شويد. براي اطمينان از رضايت مشتريان، خدمات مشاوره فروشگاه ما همواره آماده به پاسخگويي به سوالات شماست.

 

بعد از ثبت سفارش و درخواست شما از طريق سايت و يا خريد حضوري، محصولات موردنظر شما با كمترين هزينه و بيشترين سرعت به‌دست شما عزيزان خواهد رسيد.

مشاوره رايگان، خدمات فروش و خدمات مشتريان نورا پلاستيك كياني  09124118207 

 

آدرس: تهران . كيلومتر 15 جاده امام رضا . خاورشهر .  سوله شماره 20

وبسايت: https://www.noraplastic.com/

فروشگاه: https://www.noraplastic.com/shop/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]