محمد رضا جعفري - طراحي و ساخت انواع مبلمان سفارشي 09122393306

مهندس محمد رضا جعفري، مدير فروش، مدير داخلي و مدير توليد مجموعه فروديزاين، با بيش از 10 سال سابقه فعاليت در زمينه طراحي و ساخت انواع مبلمان سفارشي و ژورنالي، دكوراسيون داخلي، طراحي و تجهيز دكوراسيون رستوران هاي بين المللي و فست فود ها، طراحي و ساخت انواع اكسسوري و محصولات چوبي و فلزي مرتبط و …. با سوابق كاري و تحصيلي مرتبط در مجموعه فروديزاين با سابقه اي درخشان در ايران و خارج از كشور…

 

از جمله مهمترين فعاليت هاي مهندس محمد رضا جعفري مي توان به طراحي و ساخت انواع مبلمان و اكسسوري هاي سفارشي و ژورنالي، با كيفيت بسيار بالا اشاره كرد.

شروع يك روياء با محمد رضا جعفري

محمد رضا جعفري از سال 1389 تا سال 1394 به صورت حرفه اي در زمينه فروش آهن و محصولات مرتبط فعاليت نموده و داراي سابقه بسيار درخشاني در اين حيطه شغلي مي باشد. بعد از كسب تجربه هاي متعدد در زمينه فروش آهن، ايده ساخت و فروش محصولات فلزي از جمله انواع مبلمان فلزي باعث شد تا فروديزاين با مديريت مهندس جعفري شكل بگيرد. همان طور كه قطعا بسيار از شما ميدانيد كلمه ferro  به معناي آهن مي باشد كه باعث شد تا ايده شكل گيري فروشگاه ferrodesign به ذهنمان خطور كند. از آن پس تمام تلاش خود را كرديم كه در اين كار نيز بتوانيم خدمات با كيفيت و ارزنده اي  به مشتريانمان ارائه كنيم.

به لطف خداوند و  استفاده از مهندسين كار آزموده در اين كار امروز در فروديزاين توانسته ايم بهترين و با كيفيت ترين مبلمان سفارشي را توليد و به داخل و خارج از كشور عرضه نماييم. تمامي محصولات توليد شده در فروديزاين به مديريت محمد رضا جعفري، از متريال درجه يك و با كيفيت بازار توليد شده و در طراحي و ساخت آن ها حساسيت خاصي به خرج داده شده است.

تمام تلاش ما اين است كه محصولي را براي شما توليد كنيم كه بتوانيد ساليان سال از ان در منزل و يا محيط كار خود استفاده نماييد.  اين محصولات از نظر كيفيت كاملا قابل رقابت با نمونه هاي خارجي و بعضا گران قيمت هستند.

راه هاي ارتباطي و ارسال ايده هايتان به محمد رضا جعفري

در زمان سفارش محصول مورد نظرتان در فروديزاين، محمد رضا جعفري اين امكان را براي شما فراهم كرده است كه تنها عكس مبلمان و يا سرويس چوب مورد نظرتان را به همراه اندازه به مجموعه ارائه دهيد. ما اين قدرت را داريم كه با توجه به عكس و اندازه هاي ارسالي شما و با در نظر گرفتن محيط منزل و يا كارتان، محصول مورد نظرتان را با بالاترين كيفيت در طرح و رنگ مد نظرتان طراحي و توليد كنيم.

امكان بازديد كلاف و مراحل ساخت با هماهنگي قبلي براي شما عزيزان فراهم است. اين مورد خود نشاندهنده بالا بودن كيفيت ساخت ماست. ما به كار خود ايمان داريم و براي جلب اعتماد شما اين امكان را فراهم كرده ايم تا در زمان ساخت محصول مورد نظرتان بتوانيد با هماهنگي قبلي در كارخانه حضور داشته باشيد و مراحل توليد محصول سفارشي خود را از نزديك ببينيد.

رقابت با برندهاي مطرح خارجي – هدف اصلي محمد رضا جعفري
همانطور كه در بالا به آن اشاره كرديم، استفاده از جديدترين متد روز دنيا در ساخت مبلمان سفارشي و به كارگيري نيروي متخصص و متعهد براي توليد محصولات، همچنين استفاده از جديدترين دستگاه هاي cnc براي توليد مبلمان باعث شده تا محصولات توليدي ما در فروديزاين ( به مديريت محمد رضا جعفري ) كاملا با نمونه هاي خارجي قابل مقايسه و رقابت باشد. كيفيت بالاي محصولات توليدي ما در فروديزاين  در كنار قيمت مناسب باعث شده تا علاوه بر سفارشات داخلي، درخواست ها و سفارشات بسيار زيادي از كشور هاي همسايه نيز دريافت كنيم. از جمله اين سفارشات مي توان به سفارش طراحي دكوراسيون و ساخت مبلمان  هتل هاي كشور قطر، تركيه و … اشاره نمود.

 

 

 


برچسب‌ها: مهندس محمد رضا جعفري،

بازدید:

[ ۱ ]