مجموعه فرودیزاین | ساخت انواع مبلمان سفارشی با بالاترین کیفیت

کمی بیشتر ما را بشناسید تا آسوده تر از ما خرید کنید…

من فرودیزاین هستم متولد پاییز ۱۳۹۶

حالا میدونید فرو یعنی چی؟

فرو در لاتین به معنی گرفته‌شده از فلزه. شاید براتون جالب باشه که بدونید تو یه روز پاییزی ایدهٔ به وجود اومدن من به یه تصمیم قطعی تبدیل شد و خانم و آقای جعفری کلی برای پیدا کردن اسم من تحقیق کردن و به خاطر جنس سازه محصولاتی که قصد تولیدش رو داشتن اسم من رو فرودیزاین گذاشتن. زمان شروع کار من خیلی کوچیک بودم. اونقدری که تو هر زمینهٔ تولید، کلی آزمون و خطا داشتیم ولی خانم و آقای جعفری هیچ‌وقت پا پس نمی‌کشیدن و از اصلاح خطاهاشون کلی کیف می‌کردن. حالا ما در کنار هم به یک مجموعه بزرگ تبدیل شدیم که تونستیم علاوه بر خودمان، تعداد زیادی از ماهرترین و متخصص‌ترین افراد را دور هم جمع کنیم تا محصول سفارشی شما را با بالاترین کیفیت و زیباترین شکل تولید کنیم.

تا حدی پیشرفت کردیم که الآن هر کسی که به دنبال ساخت مبلمان سفارشی و باکیفیت هست اسم من یعنی فرودیزاین رو میشناسه. البته ما در این مجموعه فقط در زمینه تولید مبلمان فعالیت نداریم بلکه تو کلی زمینه‌های دیگه محصولات با کیفیت و درجه یک تولید و به بازار عرضه می‌کنیم. اگر بخوام فقط چند مورد برای شما عزیزان نام ببرم باید به انواع مبلمان، سرویس خواب، سرویس غذاخوری، صندلی، میز، ویترین، کمد، اکسسوری و خیلی موارد دیگه اشاره کنم…

 

همه میدانیم که خرید مبل به صورت اینترنتی همیشه چالش‌های زیادی برای مشتریان و فروشگاه‌های آنلاین مبل داشته که حل آن‌ها نیازمند مطالعه و تحقیق دقیق در زمینه بازار مبل، رفتار مشتریان هنگام خرید مبل، چه به صورت آنلاین و چه خرید حضوری، و البته آشنایی کامل با این صنعت و تولید و فروش مبل است. من و خانم و آقای جعفری به راحتی با مشاوره‌های تخصصی قبل از سفارش و خرید شما تا حد زیادی خیال شما را از خرید سرویس موردنظرتان آسوده می‌کنیم. بااین‌حال ما حتی امکان این را برای شما فراهم کردیم تا تصویر سه‌بعدی محصولتان را قبل از ساخت ببینید. حتی در زمان ساخت محصولتان، با هماهنگی قبلی، امکان بازدید از مراحل ساخت براتون کاملاً وجود داره. با این کار هم خیالتان از کیفیت ساخت آسوده میشه و هم عیب و ایرادات احتمالی به کمک خودتان برطرف خواهد شد.

با خرید مستقیم سرویس مبلمان از من یعنی فرودیزاین، به جرات میتونم بگم که بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را تجربه می‌کنید. چون مهندس جعفری با حذف واسطه‌ها این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا تجربه خوب خرید از درب تولیدی را داشته باشند. علاوه بر این مساحت تولیدی ما آن‌قدر بزرگ هست که تونستیم بسیاری از کارها را در داخل تولیدی با نیروی کار متخصص انجام بدیم و هزینه‌های جانبی ساخت سرویس شما را بسیار کاهش بدیم.

ما با تلاش و پشتکار تیمی، مسیر پیشرفت رو به سمت صنعتی شدن پیش گرفتیم و از یک تیم کوچک به یک مجموعه صنعتی بزرگ تبدیل شدیم. به‌طوری‌که امروز، مجموعه فرودیزاین به عنوان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده مبلمان خانگی و اداری در کشور شناخته می‌شه. البته همکاران ما در فرودیزاین در زمینه طراحی کابینت با بهترین کیفیت و طرح پیشنهادی شما، طراحی داخلی منازل، طراحی فضای کار و حتی طراحی و ساخت دکوراسیون رستوران‌ها و …. فعالیت می‌کنند.

ما در فرودیزاین معتقدیم خانواده ایرانی شایسته بهترین‌هاست. پس از بهترین مواد اولیه موجود در بازار در تمام تولیدات خود استفاده می‌کنیم تا محصولی باکیفیت و درجه‌یک در اختیار شما قرار دهیم و در طی این سال‌ها همواره به حمایت شما از تولیدکننده ایرانی افتخار کرده‌ایم. داستان ما به اینجا ختم نمیشه و این تازه شروع ماجراست…

 

خدمات ما در فرودیزاین
ما در فرودیزاین به صورت حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان، سرویس خواب، سرویس غذاخوری، صندلی، میز، ویترین، کمد، اکسسوری و خیلی موارد دیگه فعالیت می کنیم...

·         فرودیزاین طراح و تولید کننده انواع مبلمان و میزهای خاص و مدرن با تضمین کیفیت متریال و ساخت می باشد. شما در فرودیزاین امکان سفارش هر محصولی که میپسندید را دارید. فقط کافیست عکس محصول مورد نظر را برای ما ارسال کنید. به همین راحتی می توانید محیط رویایی خود را بسازید.

·         در فرودیزاین امکان طراحی و تجهیز محیط های غیر خانگی وجود دارد. فرودیزاین آماده تولید محصولات مناسب برای ادارات، رستوران ها، مراکز پزشکی، سالن های زیبایی و .. با تضمین کیفیت متریال و ساخت می باشد.

·         امکان طراحی و تجهیز مستر روم (اتاق خواب) و کلوزت روم (اتاق لباس) در فرودیزاین با تضمین کیفیت متریال و ساخت وجود دارد.

·         فرودیزاین طراح و مجری انواع کابینت، میز بار، میز کانتر و ... مناسب با هر سبک دکوراسیون و هر سلیقه می باشد.

 

 

شما عزیزان می توانید عضو صفحه اینستاگرام ما شوید و از جدیدترین محصولات ما دیدن نمایید.

شماره های تماس:

09121951129

 09122393306

آدرس: چهاردانگه، شهرک صنعتی سهند، سهند هشتم، ک دوم، پ 4/809.

 

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]