نماينده abb و وارد كننده محصولات ABB در ايران - شركت كنترل دوار

شركت كنترل دوار به عنوان نماينده abb  و همينطور نماينده رسمي فروش و تأمين تجهيزات صنعتي محصولات ABB، تعهد خود را نسبت به ارائه خدمات برتر به مشتريان به عنوان رسالت اصلي خود معرفي مي‌نمايد. اين شركت با استفاده از توانمندي‌هاي برجسته كادر فني و مهندسي خود، از سابقه‌اي درخشان در ارائه خدمات و محصولات با كيفيت برخوردار است و سعي دارد با تطابق با سياست‌ها و استراتژي‌هاي شركت ABB، به پيشرفت و تعالي روزافزون دست يابد و ارزش افزوده به مشتريان خود ارائه دهد.

فعاليت‌هاي اصلي شركت كنترل دوار شامل خدمات توسعه فروش، مهندسي، تعميرات، سرويس و پشتيباني در سايت مشتريان، آموزش و اجراي پروژه‌هاي مختلف است. اين شركت خدمات خود را در انواع صنايع از جمله صنايع فولاد، نفت، گاز، پتروشيمي، سيمان، آب و فاضلاب، كاشي، صنايع فلزي، خودروسازي، قطعه‌سازي، مواد غذايي، نساجي، صنايع لاستيك، شيشه، چوب، كاغذ، نئوپان، صنايع دارويي، سيم و كابل، صنايع ماشين‌سازي و غيره ارائه مي‌نمايد.

 

 

نماينده رسمي ABB در بخش درايو ، سافت استارتر و تعميرات ، پشتيباني مادام العمر محصولات خود را تضمين مي نمايد

ما يك مجموعه كامل از محصولات فناوري صنعتي براي مشتريان در تاسيسات، صنعت، حمل و نقل و زيرساخت داريم. ما مجموعه گسترده اي از محصولات، سيستم ها، خدمات و راه حل ها را براي مشتريان در تعداد زيادي از صنايع داريم.

شركت كنترل دوار به ايجاد محيطي سالم و استفاده از سيستم‌هاي مديريتي نوين و نيروي انساني كارآمد تكيه مي‌كند و اين تدابير، همراه با توسعه بازار و ارتقاء خدمات به مشتريان، رضايت آنان را به عنوان هدف اصلي خود در نظر دارد.

اين شركت به عنوان نماينده abb  در ايران، با بيش از دو دهه تجربه در زمينه فروش و خدمات محصولات ABB، به عنوان يكي از ارائه دهندگان برجسته در صنعت برق و الكترونيك شناخته مي‌شود. اين شركت با تمركز بر خدمات قبل و بعد از فروش محصولات ABB، به مشتريان خود خدماتي شامل مشاوره فني، نصب، راه‌اندازي، تعمير و نگهداري و همچنين گارانتي ارائه مي‌دهد.

عنوان نماينده abb نمايانگر اعتبار ما در بازار ايران
عنوان “نماينده abb” نمايانگر موقعيت برجسته و اهميت شركت كنترل دوار در بازار برق و الكترونيك است. به عنوان نماينده رسمي ABB در ايران، اين عنوان نمايانگر ارتباط نزديك شركت با يكي از بزرگترين و معتبرترين توليدكنندگان تجهيزات برق و الكترونيك جهان، ABB، است. اين موقعيت برجسته به مشتريان نشان مي‌دهد كه مي‌توانند به خدمات و محصولات با كيفيت و مطمئن از طريق كنترل دوار دسترسي داشته باشند.

عنوان “نماينده abb” همچنين نشانگر تعهد شركت كنترل دوار به ارائه خدمات قبل و بعد از فروش عالي به مشتريان است. اين عنوان نمايانگر انتقال تخصص و تجربه چند دهه‌اي شركت در زمينه فروش، نصب، راه‌اندازي، تعمير و نگهداري محصولات ABB به مشتريان است. بنابراين، “نماينده abb” به عنوان يك مهمترين و معتبرترين نماد تضمين كيفيت و خدمات عالي در زمينه محصولات برق و الكترونيك براي شركت كنترل دوار شناخته مي‌شود.

نصب، راه‌اندازي و آموزش در خدمات پس از خريد
پس از خريد محصولات ABB از كنترل دوار، نماينده abb، تيم تخصصي ما اقدام به نصب و راه‌اندازي محصولات مي‌كند تا مشتريان به سرعت از مزاياي اين تجهيزات بهره‌مند شوند. علاوه بر اين، ما دوره‌هاي آموزشي براي مشتريان ارائه مي‌دهيم تا از عملكرد بهينه محصولات خود اطمينان حاصل كنند.

اين مرحله از خدمات ما به مشتريان نشان مي‌دهد كه به عنوان نماينده رسمي ABB، از توانمندي‌هاي مهندسان و مشاوران ما براي انتخاب محصولات ABB با دقت و اطمينان بهره‌مند خواهند شد. اين انتخابات مهم باعث مي‌شود كه مشتريان از كيفيت و بهره‌وري محصولات ABB در پروژه‌ها و كارهاي خود اطمينان داشته باشند.

خدمات تعمير و نگهداري نماينده abb: حفاظت از سرمايه‌گذاري شما
شركت كنترل دوار به عنوان نماينده رسمي ABB در ايران، خدمات تعمير و نگهداري محصولات ABB را ارائه مي‌دهد. تيم تعمير و نگهداري ما با تجربه و تخصص لازم، مشتريان را در حفظ و بهره‌برداري بهينه از محصولات ABB ياري مي‌رساند.

تيم تعمير و نگهداري ما با تجربه و تخصص لازم، مشتريان را در حفظ و بهره‌برداري بهينه از محصولات ABB ياري مي‌رساند. اين خدمات به مشتريان اين اطمينان را مي‌دهند كه محصولات ABB در كارخانه‌ها و پروژه‌هايشان به بهترين شكل عملكرد مي‌كنند. تيم تعمير و نگهداري ما تضمين مي‌كند كه هر گونه نياز به تعميرات يا نگهداري پس از نصب به بهترين شكل انجام مي‌شود تا مشتريان بدون نگراني از عملكرد محصولات ABB خود لذت ببرند.

وبسايت:  https://www.controldavarkara.com

تلفن تماس: 09128386707

آدرس دفتر مركزي: تهران اتوبان آيت الله سعيدي (جاده ساوه ) شهرك صنعتي چهاردانگه مقابل خيابان سوم نبش كشاورز ساختمان كاسپين 3 پلاك2 طبقه اول واحد 2


برچسب‌ها: نماينده رسمي abb،

بازدید:

دندانپزشكي در پاكدشت با شرايط پرداخت اقساط - دندانپزشكي آيلار 02136044006

آيا به دنبال دندانپزشكي در پاكدشت هستيد؟ دوست داريد بدانيد كه بهترين دندانپزشكي در پاكدشت از نظر بيماران كدام دندانپزشكي است؟ دندان‌هاي سالم و زيبا، نقشي اساسي در سلامتي و اعتماد به نفس افراد دارند. انتخاب يك دندانپزشكي خوب كه خدمات باكيفيت و به‌روز ارائه دهد، دغدغه‌ي بسياري از افراد است. در اين ميان، دندانپزشكي آيلار در پاكدشت با بهره‌گيري از مجرب‌ترين دندانپزشكان و تجهيزات مدرن، آماده ارائه خدمات دندانپزشكي به شما عزيزان است. آيلار يك دندانپزشكي تخصصي در پاكدشت است كه با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته دندانپزشكي و متد روز دنيا و به كار گيري پزشكان و كادر درمان متخصص، خدماتي بساير با كيفيت در شهر پاكدشت به بيماران ارائه خواهد داد.

 

خدمات دندانپزشكي آيلار، بهترين دندانپزشكي در پاكدشت
 

·         معاينه و مشاوره تخصصي

·         جرمگيري و بروساژ دندان

·         ترميم و پر كردن دندان

·         عصب‌كشي و روت كانال

·         كشيدن دندان

·         ايمپلنت دندان

·         لمينت و كامپوزيت دندان

·         ارتودنسي و دندانپزشكي زيبايي

·         جراحي دندان و لثه

·         درمان ريشه

·         كامپوزيت ونير

·         متخصص اطفال

·         و...

 

شرايط پرداخت اقساطي بهترين دندانپزشكي در پاكدشت – دندانپزشكي آيلار پاكدشت
ديگر در مراجعه به دندانپزشكي در پاكدشت نگران هزينه هاي بالاي خدمات دندانپزشكي نباشيد. شما با مراجعه به دندانپزشكي آيلار اگر قصد انجام ايمپلنت و لمينت داريد مي توانيد از ما ويزيت رايگان دريافت نماييد. بعد از معاينه كاملا رايگان و بررسي تخصصي دندان هايتان و بررسي شرايط دهان و دندان شما، طرح درمان شما توسط متخصصين ما مشخص مي شود. حالا مي توانيد با پرداخت يك پيش پرداخت جزئي مراحل درمانتان را در بهترين دندانپزشكي پاكدشت شروع كنيد و باقي مبلغ درمانتان را به صورت اقساط و مرحله به مرحله پرداخت نماييد. امكان ازائه نامه براي انواع بيمه هاي تكميلي در آيلار وجود دارد.

 

مزاياي انتخاب دندانپزشكي آيلار، بهترين دندانپزشكي در پاكدشت
تيم مجرب و متخصص: دندانپزشكان ما با سال‌ها تجربه و تخصص، بهترين خدمات را به شما ارائه مي‌دهند. پس اگر به دنبال يك دندانپزشكي در پاكدشت هستيد كه تمام خدمات دهان و دندان شما را به صورت كاملا تخصصي و با تعرفه هاي مناسب انجام دهد ما به شما دندانپزشكي آيلار را پيشنهاد مي دهيم.

تجهيزات مدرن: ما در دندانپزشكي آيلار از جديدترين تجهيزات دندانپزشكي دنيا استفاده مي‌كنيم تا بهترين نتيجه را براي شما رقم بزنيم.

قيمت مناسب: هزينه خدمات دندانپزشكي آيلار با توجه به تعرفه‌هاي مصوب و منصفانه است. در نظر داشته باشيد كه در برابر هزينه اي كه پرداخت مي كنيد بهترين خدمات دهان و دندان را از متخصصين ما با ضمانت كتبي دريافت مي كنيد.

محيط آرام و بهداشتي: ما در تلاشيم تا محيطي آرام و بهداشتي را براي مراجعين خود فراهم كنيم.

 

چرا دندانپزشكي آيلار را به عنوان بهترين دندانپزشكي در پاكدشت انتخاب كنيم؟
 

ما مفتخريم كه به عنوان يك دندانپزشكي در پاكدشت رضايت بالايي از مراجعين خود داريم. دندانپزشكي آيلار با سابقه درخشان خود، در ارائه خدمات دندانپزشكي به شما عزيزان، قابل اعتماد است. ما به كيفيت خدمات خود متعهد هستيم و بهترين‌ها را براي شما ارائه مي‌دهيم. كلينيك دندانپزشكي آيلار به عنوان بهترين دندانپزشكي در پاكدشت، داراي بهترين دندانپزشكان مجرب و همچنين متخصصاني در زمينه هاي ريشه، اطفال، ايمپلنت، لثه و … مي باشد. ارائه خدمات تخصصي با استفاده از جديدترين دستگاه هاي دندانپزشكي و جديدترين متد روز دنيا مي باشد. خدمات دندانپزشكي اي كه اين كلينيك در اختيار بيماران خود مي گذارد؛ طيف وسيعي را شامل مي شود.

اين دندانپزشكي شبانه روزي كه در پاكدشت واقع شده است، داراي سابقه كاري بسيار بالا و  درخ شاني در منطقه مي باشد. اين كلينيك داراي دندانپزشكان متخصص، پرسنل مجرب و تجهيزات و امكانات بروز مي باشد. محيط كلينيك آيلار كاملا استريليزه و با طراحي مدرن بوده. كلينيك آيلار به طور كامل تمامي پروتكل هاي پزشكي را رعايت كرده است و شما مي توانيد با خيال آسوده به اين مركز مراجعه كنيد.

 

جمع‌بندي
اگر به دنبال يك دندانپزشكي در پاكدشت هستيد كه خدمات باكيفيت و به‌روز ارائه دهد، دندانپزشكي آيلار بهترين انتخاب براي شما است. ما با بهره‌گيري از مجرب‌ترين دندانپزشكان و تجهيزات مدرن، آماده ارائه خدمات دندانپزشكي به شما عزيزان هستيم.

 

براي دريافت مشاوره رايگان و رزرو وقت، با ما تماس بگيريد.

شماره تماس: 02136044006 - 02136043006

آدرس: پاكدشت.سر مامازند.جنب بانك ملت.كلينيك آيلار

وب‌سايت:  https://aylar24.com/

اينستاگرام: @aylarclinic24

 

 


برچسب‌ها: دندانپزشكي پاكدشت،

بازدید:

[ ۱ ]