امیران ماشین صنعت - ساخت ماشین آلات صنعت سیم و کابل 09126305474

شرکت امیران ماشین صنعت کار خود را به صورت غیر رسمی از سال ۹۶، در عرصه تولید ماشین آلات سیم و کابل آغاز نموده و با به کارگیری نیروی کار و مهندسین جوان،مجرب، خلاق، ایده پرداز و با اتکا به نرم افزارهای طراحی دقیق روز دنیا و محاسبات دقیق و مهندسی کار خود را گسترش داده. ما برآنیم تا همواره محصولاتی با کیفیت، دقیق و در خور مشتریان شریف و محترم خود تولید کنیم. امیران ماشین صنعت از سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی و مستقل شروع به فعالیت رسمی و با شماره ثبت ۶۰۱۷۳۶ نموده و فعالیت این شرکت همچنان پر قدرت ادامه دارد. امید است با تلاش و پشتکار بی وقفه روز افزون مهندسین و تکنسین های این شرکت به قله های مرتفع موفقیت دست یابیم و نیرویی پشتیبان و موثر برای صنعت تولید سیم و کابل این کشور باشیم.
مهندس طاهر حیدری از سال ۱۳۹۱، فعالیت خود را در زمینه ساخت ماشین‌آلات CNC دو و سه محور جوش و برش ادامه داده. در سال ۱۳۹۴، با همکاری با یک دوست و همکار قدیمی، به تولید قطعات و ماشین‌آلات صنعت سیم و کابل پرداخته است.

در سال ۱۳۹۸، مجوز و پروانه تاسیس و تولید خود را از سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سمنان دریافت کرده و در زمینه تولید کابل‌های تخصصی فعالیت خود را گسترش داده است. به همراه تولید، به بهبود ماشین‌آلات تولید سیم و کابل و ارتقاء کیفیت آن‌ها نیز پرداخته است.

پس از گذراندن دوره‌های طراحی و ماشین‌کاری CNC و مسلط شدن بر نرم‌افزارهای کتیا و اتوکد، دانش ساخت خود را ارتقاء داده. از سال ۱۴۰۱، با ثبت شرکت امیران صنعت با شماره ثبت ۳۸۰۰ به صورت رسمی و تمام‌ وقت در این حرفه فعالیت می‌کند.

 

اکسترودر های اختصاصی امیران ماشین
طراحی و ساخت اکسترودر های اسپید
امیران ماشین اقدام به طراحی و ساخت اکسترودر های تولید و روکش به صورت های اسپید با سرعت و کیفیت بالا جهت بالا بردن متراژ تولید و کیفیت محصول خروجی به صورت دائم و رقابتی کرده است.

طراحی و ساخت اکسترودر فوم
شرکت امیران ماشین موفق به طراحی و ساخت اکسترودرفوم به همراه تزریق گاز ازت برای محصولی با کیفیت و سرعت بالا برای تولید زیره ی کابل آنتن، RG59 و ترکیبی و زیره های کابل شبکه CAT7 در سال 1396 و با همکاری دوستان در این زمینه شد.
همچنین از دیگر دستگاه های اکسترودرهای تولید برای زیره و روکش pvc و زیر و روکش های پلی اتلین از سایز 40 الی 120 می باشد که استفاده از بهترین متریال روز بازار در دستور کار خود است.

ضمانت کیفیت محصولات امیران ماشین صنعت
برای ساخت دستگاه سینگل توئیست تنها از متریال درجه یک و با کیفیت استفاده می شود. موتورها ، سنسورها، کابلها، صفحه نمایش و کلیه لوازم برقی از بهترین های بازار داخل، به جهت پیشپ بینی برای تعمیرات و یا تعویض قطعات مصرفی جهت رفع مشکلات احتمالی، و همچنین استفاده از متریال درجه یک برای مکانیک دستگاه اهم از آهن آلات شاسی که تماما از فولاد مبارکه اصفهان و دیگر مواد از بهترین های بازار می باشند.

در ضمن کلیه دستگاه های ساخت امیران ماشین دارای ضمانتنامه کتبی 18 ماهه می باشند.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]