پخش ظروف یکبار مصرف نورا پلاستیک 09124118207

با کمال خرسندی به شما فروشگاه پخش عمده محصولات پلاستیکی یکبار مصرف "نورا پلاستیک" را معرفی می‌کنیم. ما افتخار داریم که محصولات با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب را به تمام مصرف کنندگان در سراسر ایران و همچنین کشور های همسایه ارائه می‌دهیم. همه محصولات با قیمت کارخانه و شرایط فروش ویژه به صورت عمده به شما ارائه می‌شوند.

 

پخش ظروف و لوازم یکبارمصرف نورا پلاستیک با سال‌ها تجربه در فروش عمده و خرده محصولات یکبارمصرف پلاستیکی و پلاسکو در تهران و تمام شهرهای ایران، به منظور گسترش فعالیت، اقدام به فروش اینترنتی اجناس یکبار مصرف، محصولات بهداشتی، انواع سفره یکبار مصرف، ظروف فریزری، انواع کیسه و نایلون، قاشق و چنگال یکبارمصرف و … کرده است.

ما در نورا پلاستیک تعهد داریم که محصولات ما از بهترین مواد اولیه تهیه شده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند. از سطح کیفیت بالای محصولات گرفته تا جزئیات طراحی، همه چیز به دقت بررسی می‌شود. قیمت‌های ما همیشه به عنوان قیمت کارخانه اعلام می‌شود و با شرایط فروش ویژه‌ای که ارائه می‌دهیم، شما می‌توانید از بهترین مزایا بهره‌مند شوید. برای اطمینان از رضایت مشتریان، خدمات مشاوره فروشگاه ما همواره آماده به پاسخگویی به سوالات شماست.

 

بعد از ثبت سفارش و درخواست شما از طریق سایت و یا خرید حضوری، محصولات موردنظر شما با کمترین هزینه و بیشترین سرعت به‌دست شما عزیزان خواهد رسید.

مشاوره رایگان، خدمات فروش و خدمات مشتریان نورا پلاستیک کیانی  09124118207 

 

آدرس: تهران . کیلومتر 15 جاده امام رضا . خاورشهر .  سوله شماره 20

وبسایت: https://www.noraplastic.com/

فروشگاه: https://www.noraplastic.com/shop/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]