ساخت مبلمان سفارشي را به فروديزاين بسپاريد!

وقتي تمايل به تغيير دكوراسيون منزل و يا محل كار خود داريد، اقدام به تغيير مبلمان مي­كنيد اما چيزي كه اينجا مهم است، خريد مبلمان سفارشي متناسب با شرايط و سليقه شما است. ساخت مبلمان سفارشي، مي تواند يكي از گزينه‌هاي پيش روي شما باشد. مجموعه فروديزاين يكي از بهترين برندها در ساخت مبلمان سفارشي است، پس براي شناخت بهتر اين برند ايراني توليدكننده مبلمان سفارشي  با ما همراه باشيد.

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه به طراحي و دكوراسيون منزل خود اهميت مي‌دهيد، ممكن است يك بارهم به فكر شاخت مبلمان سفارشي خود افتاده باشيد. يا حداقل يك‌بار اتفاق افتاده است كه ذهن شما پر از اين واقعيت شده است كه مي‌خواهيد جزئيات مبلماني كه مي‌خريد باشخصيت شما مطابقت داشته باشد. بسياري از مردم فكر مي‌كنند كه ساخت مبلمان سفارشي مطابق باسليقه خود كار خيلي سختي است. بنابراين فقط كاناپه‌هاي آماده و مبل‌هاي موجود در ويترين نمايشگاه‌ها و يا كاتالوگ‌ها را خريداري مي‌كنند. اما در پس ذهن خود هميشه به نسخه رؤيايي مبلمان موردعلاقه خود فكر مي‌كنند. اگر مي‌خواهيد با روش ساخت و سفارش مبلمان سفارشي موردعلاقه خود آشنا شويد در اين مقاله با فروديزاين همراه باشيد تا تمام مزايا و روش‌هاي ساخت مبل سفارشي شما را با هم بررسي نماييم.

مبلمان سفارشي يعني چه؟
در واقع سفارشي سازي به معناي شخصي‌سازي با توجه به سبك و سليقه‌اي است كه مشتري انتظار دارد. بنابراين، مبلمان سفارشي، مبلماني است كه دقيقاً مطابق ميل شما و فقط براي شما ساخته مي‌شود. لذا هرگونه تغيير در اندازه، رنگ، نوع، سبك، جنس و … امكان‌پذير خواهد بود. تنها كافيست طراحي و يا عكس محصول سفارشي مورد نظرتان را به همراه اندازه آن براي ما در فروديزاين ارسال كنيد تا در كمترين زمان ممكن و با بهترين كيفيت و متريال، مبلمان سفارشي شما را برايتان توليد كنيم.

البته هر مجموعهٔ مبلماني اين خدمات را ارائه نمي‌دهد و بايد كار را به كاردان بسپاريد. خوشبختانه ما در مجموعه فروديزاين اين امكان را فراهم كرده‌ايم كه بتوانيد بهترين مدل‌هاي برندهاي لوكس مبلمان را سفارش دهيد.  اگر قصد ساخت مبلمان سفارشي خود را داريد، مي‌توانيد سري به فروشگاه ما بزنيد و از  طريق واتس آپ، تلگرام يا با شماره تلفن 09121951129  از مشاوره رايگان تيم ما در جهت خريد مبل استفاده كنيد.

 

حال ببينيم كه چگونه مبلمان سفارشي مدنظر خود را سفارش دهيم؟
امروزه اكثريت مردم در خانه‌هاي كوچك زندگي مي‌كنند. برخي ديگر از افراد نيز ممكن است به دليل داشتن فضاي زياد در منزل خود در چيدمان و خريد وسايل دچار مشكل باشند. بنابراين مديريت فضا و طراحي خوب يكي از اصلي‌ترين مواردي است كه هميشه بايد به آن توجه داشت. از طرفي سليقه بسياري از افراد به سبك‌هاي كوچك‌تر و اروپايي تغيير كرده است. بنابراين، بسياري از افراد دوست دارند كه نوع، سبك، اندازه و رنگ مبلمان آن‌ها دقيقاً با آنچه در ذهن دارند مطابقت داشته باشد. اگر به‌تازگي قصد خريد مبلمان را داريد و به گزينه‌هاي مبلمان سفارشي فكر مي‌كنيد، پيشنهاد مي‌كنم براي انتخاب مدل موردعلاقه خود ابتدا به فروشگاه اينترنتي مجموعه فروديزاين مراجعه كنيد. اگر به دنبال انواع ديگر هستيد مي‌توانيد از سايت‌هاي مبلمان خارجي كمك بگيريد و در هنگام انتخاب نوع و سبك مورد نظر خود با قسمت مشاوره سايت فروديزاين تماس بگيريد. همكاران ما شما را از طريق امكان ايجاد و سفارشي‌سازي مدل مورد نظر راهنمايي خواهند كرد.

براي راحتي بيش‌تر شما عزيزان بسياري از مدل‌هاي مبل سفارشي ساخته شده توسط تيم فروديزاين در بخش فروشگاه اين مجموعه موجود است.

بهترين برند ساخت مبلمان سفارشي را بشناسيد
همانطور كه قبل‌تر به آن اشاره شد، برند فروديزاين با بيش از 15 سال تجربه به صورت كاملا سفارشي نسبت به ساخت مبلمان سفارشي اقدام مي‌كند. اگر قصد تهيه و ساخت مبلمان با توجه به سليقه و نياز خود هستيد، ميتوانيد به سايت فروديزاين به آدرس  www.ferrodesign-co.com مراجعه كنيد. انواع مبلمان سفارشي، ست غذاخوري، سرويس خواب، صندلي، ميز، ويترين و كمد و غيره در كنار طيف وسيعي از رنگ، مدل و جنس، قابل سفارش از فروشگاه اينترنتي فروديزاين هستند.

همچنين مي‎‌توانيد نسبت به سفارش انواع طراحي  دكوراسيون داخلي با مراجعه به سايت فروديزاين، اقدام كنيد. براي اطلاع از نحوه ثبت سفارش محصولات ميتوانيد با كارشناسان فروديزاين ارتباط برقرار كنيد و از مشاوره رايگان بهره‌مند شويد.

 

آيا ساخت مبلمان سفارشي هزينه زيادي دارد؟
بسياري از مردم فكر مي‌كنند ساخت مبلمان سفارشي گران و پر هزينه است. به همين دليل طراحي مبل به عنوان آخرين گزينه در نظر گرفته مي‌شود. اما حقيقت اين است كه اگر نوع مبلماني كه انتخاب مي‌كنيد نياز به موارد خاصي نداشته باشد كه تهيه آن‌ها زمان بر باشد و يا متريال استفاده شده منحصر به فرد و دور از ذهن نباشد، قيمت سفارشي كمتر از قيمت بازار خواهد بود..
اما اگر متريال خاصي را براي مبلمان خود در نظر داشته باشيد كه منحصر به فرد و يا وارداتي است، طبيعتاً خودتان هم مي‌دانيد كه تفاوت قيمت آن با نمونه‌هاي موجود در بازار طبيعي است.

 
براي خريد مبلمان سفارشي چه مراحلي را بايد طي كنيم؟
خريد مبلمان سفارشي آن‌قدرها هم كه فكر مي‌كنيد، پيچيده نيست. براي اين كار كافي است كه در ابتدا سبك و سليقه خود را بشناسيد و سپس بر اساس اين سليقه اقدام به خريد كنيد. عكس محصول مورد نظرتان را براي ما در فروديزاين ارسال كنيد تا بهترين مشاوره را در ساخت مبلمان سفارشي به شما ارائه دهيم.

به منظور خريد مبلمان سفارشي مي‌توانيد مراحل زير را به ترتيب طي كنيد:

سري به فروشگاه فروديزاين و يا حتي ديگر سايت‌هاي خارجي بزنيد.
عكس‌هاي مبلماني را كه بيش‌تر به سليقه شما نزديك است را ذخيره كنيد.
اگر مدل خاصي از مبلمان يا دكوراسيون را مد نظر داريد، تصاوير مربوط به آن‌ها را نيز ذخيره كنيد.
براي دريافت مشاوره در خصوص قابليت سفارشي سازي مبلمان دلخواه خود از طريق واتساپ، اينستاگرام و يا شماره 09121951129 با همكاران ما تماس بگيريد.
تيم فروديزاين بهترين مدل‌هاي موجود از سبك مد نظر شما را كه قابل خريد يا سفارشي‌سازي هستند، به شما پيشنهاد مي‌دهد.
پس از دريافت راهنمايي در صورتي كه ساخت سفارشي مبلمان مد نظر شما توسط تيم فروديزاين امكانپذير باشد، مي‌توانيد مراحل مورد نياز براي سفارش را طي كنيد.
جمع بندي ساخت مبلمان سفارشي:
با اين حال، هنگامي كه مبلمان سفارشي خريداري مي‌كنيد، از اندازه گيري‌هاي دقيق شما براي ايجاد قطعه‌اي استفاده مي‌شود كه بي عيب و نقص در خانه شما قرار مي‌گيرد. در مورد داشتن قطعه‌اي كه براي مطابقت با مشخصات شما در مورد اندازه، شكل، رنگ، سبك و بافت طراحي شده است، بايد گفت. ويژگي‌هاي اضافي مانند كشوهاي مخفي يا چوب مخصوص را مي‌توان در طراحي شما گنجاند.

مي‌توانيد مبل‌ها و صندلي‌هاي خود را از پارچه‌اي درست كنيد كه داراي رنگ، بافت و سطح انعطاف‌پذيري عالي است. وقتي مبلمان توليد انبوه مي‌خريد، بايد از طرح‌هاي عمومي‌تر و رنگ‌هاي محدود انتخاب كنيد، به اين معني كه به ندرت يك تناسب كامل پيدا مي‌كنيد.

شما مي‌توانيد جنس چوب و حتي رنگ دلخواه چوب خود را در مبلمان سفارشي انتخاب نماييد تا ساخته شوند و حتي منبت كاري و ظريف كاري‌هايي هم روي آن صورت بگيرد يا خير. فوم استفاده شده در مبلمان نيز از بالاترين اهميت برخوردار است كه شما بتوانيد در مدت نشستن طولاني روي آن احساس راحتي داشته باشيد و يا براساس استفاده از آن نوع سفتي، سختي و نرمي را سفارش بدهيد.

پس در زمان سفارشي كردن مبلمان خود اين‌ها يادتان باشد كه پارچه، چوب، فوم و هر آنچه كه براي توليد مبل باشد را خودتان مي‌توانيد انتخاب كنيد ولي بهتر است نظرات طراح را هم مدنظر بگيريد تا مبلي با استاندارد و منحصربه‌فرد را براي ساليان سال در منزل خود داشته باشيد.

براي سفارش و ساخت مبلمان سفارشي خود تنها كافيست با ما در مجموعه فروديزاين تماس بگيريد. ما در فروديزاين با به‌كارگيري ماهرترين و باتجربه‌ترين نيروي كار، بهترين و باكيفيت‌ترين سرويس مبلمان سفارشي را براي شما طراحي و توليد خواهيم كرد.

 


برچسب‌ها: مبلمان سفارشي،

بازدید:

[ ۱ ]